Innen openstaande posten

Het innen van openstaande facturen of andere openstaande posten neemt soms veel tijd. Dat kost niet alleen tijd, en ergernis, maar in het slechtste geval kost het u ook geld. Hoe langer een openstaand bedrag niet is voldaan, hoe groter het risico dat uw afnemer in gebreke blijft. Schakel daarom Straetus Amsterdam in voor een snel en daadkrachtig debiteurenbeheer.

Straetus staat uw klanten altijd vriendelijk en correct te woord

Hebt u diensten of producten geleverd aan uw klant, maar deze stelt de betaling van uw factuur blijvend uit tot ver na de gestelde betalingstermijn? Hebben uw aanmaningen en betalingsherinneringen niet het effect dat u wenst? Dan is actie geboden.

Wij begrijpen heel goed dat u de relatie met uw klant niet graag in gevaar brengt. Het is dan goed te weten dat Straetus uw debiteuren vriendelijk en correct te woord staat. In deze eerste, minnelijke fase van het incasso-proces sommeren wij hen over te gaan tot betaling van de openstaande posten. Wij doen dat telefonisch, schriftelijk, via Whatsapp en per e-mail. In 9 van de 10 gevallen leidt dit tot betaling van de vordering. Wij bezoeken ook debiteuren op de zaak of thuis.

Hebben onze minnelijke pogingen niet het gewenste resultaat? Dan volgt een gerechtelijke procedure. Hiermee komt het innen van openstaande facturen in vrijwel alle zaken tot een goed en rechtvaardig einde.

Wilt u vrijblijvend een afspraak maken, een vraag stellen of uw incasso aan ons uitbesteden? Neem dan gerust contact op met uw incassopartner André de Bruin, op werkdagen tussen 08:30 en 17:00 uur via 088 – 044 00 68. Of stuur een e-mail naar amsterdam@straetus.nl.

Klanten over Debiteurenbeheer Amsterdam

‘Ik werd door mijn klant volkomen genegeerd of hoorde argumenten waarbij de stoom uit mijn oren kwam. Ik ben steeds weer verbaasd dat het jullie wél lukt om tot een oplossing te komen en beveel jullie overal aan! Manager restaurant en conferentiecentrum’
‘Ook voor aannemers is communiceren met klanten soms lastig. Mijn klant wilde het meerwerk pertinent niet betalen en daar zocht ik hulp voor. Alles is tot op de bodem uitgezocht en in een keurige brief vervat, waarna betaling en excuses van mijn klant volgden. Daar leer ik ook weer van! Eigenaar aannemersbedrijf’
Open chat
Chat direct !
Hallo,
Hoe kan ik u helpen?