Workshop ‘Resultaatgericht debiteurenbeheer’

In deze training leer je zakelijk en efficient het debiteurenbeheer te verzorgen. We laten je ook zien hoe leuk het is om achter de centen aan te zitten en mensen aan te spreken op hun betalingsgedrag. De training is bedoelt voor ondernemers en debiteurenbeheerders. Deze training kan ook als opfris training worden gebruikt en speelt in op de gevolgen van de Corona crisis. We doen onder andere een rollenspel van het telefoongesprek, hoe om te gaan met smoezen en de juiste manier van vragen stellen. Hoe lees je de ouderdomsanalyse en waar begin je. Hoe behaal je meer resultaat uit debiteurenbeheer. En misschien het allerbelangrijkste: hoe krijg je er lól in.

Hierbij komen o.a. de volgende punten aan de orde:

* Hoe bouw je een telefoongesprek op
* Hoe kun je klanten stimuleren om binnen de betalingstermijn te betalen
* Hoe verbeter ik het betaalgedrag zonder dat het een klant kost
* De smoezen Top 10 en hoe ga je hiermee om > (Rollenspel)
* Hoe communiceer je klantgericht
* Hoe lees je de ouderdomsanalyse
* Resultaatgericht werken
* Verbeteren van het debiteuren proces
* Verlagen van de DSO
* Kleine groepen & praktijkgericht
* Géén saaie lesstof uit een boekje, maar echte praktijkverhalen
* Géén algemene theorie, maar inzoomen op jouw situatie
* Géén moeilijk vakjargon, maar begrijpelijke jip-en-janneke-taal
* Géén onnodig lange cursus, maar in korte tijd efficiënt leren 


Wanneer en waar?

Data:
Bij voldoende aanmeldingen wordt een datum gepland.

Tijd: 
14.00-17.00 uur

Locatie: Laan van Kronenburg 14, Amstelveen (bij metrostation Uilenstede) 

Trainer: 
André de Bruin CCM QC

Doelgroep: 

* ondernemers

* salesmanagers

* finance managers

* debiteurenbeheerders e.a.

Kosten:
99 euro excl. BTW per persoonBij v

Klanten over Debiteurenbeheer Amsterdam

‘Ik werd door mijn klant volkomen genegeerd of hoorde argumenten waarbij de stoom uit mijn oren kwam. Ik ben steeds weer verbaasd dat het jullie wél lukt om tot een oplossing te komen en beveel jullie overal aan! Manager restaurant en conferentiecentrum’
‘Ook voor aannemers is communiceren met klanten soms lastig. Mijn klant wilde het meerwerk pertinent niet betalen en daar zocht ik hulp voor. Alles is tot op de bodem uitgezocht en in een keurige brief vervat, waarna betaling en excuses van mijn klant volgden. Daar leer ik ook weer van! Eigenaar aannemersbedrijf’
Open chat
Chat direct !
Hallo,
Hoe kan ik u helpen?