In deze training leer je zakelijk en efficient het debiteurenbeheer te verzorgen. We laten je ook zien hoe leuk het is om achter de centen aan te zitten en mensen aan te spreken op hun betalingsgedrag. De training is bedoelt voor ondernemers en debiteurenbeheerders. Deze training kan ook als opfris training worden gebruikt en speelt in op de gevolgen van de Corona crisis. We doen onder andere een rollenspel van het telefoongesprek, hoe om te gaan met smoezen en de juiste manier van vragen stellen. Hoe lees je de ouderdomsanalyse en waar begin je. Hoe behaal je meer resultaat uit debiteurenbeheer. En misschien het allerbelangrijkste: hoe krijg je er lól in.
Hierbij komen o.a. de volgende punten aan de orde:
* Hoe bouw je een telefoongesprek op
* Hoe kun je klanten stimuleren om binnen de betalingstermijn te betalen
* Hoe verbeter ik het betaalgedrag zonder dat het een klant kost
* De smoezen Top 10 en hoe ga je hiermee om > (Rollenspel)
* Hoe communiceer je klantgericht
* Hoe lees je de ouderdomsanalyse
* Resultaatgericht werken
* Verbeteren van het debiteuren proces
* Verlagen van de DSO
* Kleine groepen & praktijkgericht
* Géén saaie lesstof uit een boekje, maar echte praktijkverhalen
* Géén algemene theorie, maar inzoomen op jouw situatie
* Géén moeilijk vakjargon, maar begrijpelijke jip-en-janneke-taal
* Géén onnodig lange cursus, maar in korte tijd efficiënt leren
Wanneer en waar?
Data:
Bij voldoende aanmeldingen wordt een datum gepland.
Tijd:
14.00-17.00 uur
Locatie: Laan van Kronenburg 14, Amstelveen (bij metrostation Uilenstede)
Trainer:
André de Bruin CCM QC
Doelgroep:
* ondernemers
* salesmanagers
* finance managers
* debiteurenbeheerders e.a.
Kosten:
99 euro excl. BTW per persoonBij v