Blog & nieuws

Acceptable loss

Kredietrisico beheersen op een simpele manier

Elke ondernemer die klanten (deels) achteraf laat betalen neemt een kredietrisico. Hoe beheers je dat? Dat kan van simpel tot duur. Ik laat je zien hoe je op een hele simpele en goedkope manier je kredietrisico kunt beheersen. Of in ieder geval beperkt blijven tot een acceptable loss.

Lees meer »
Warme douche

De beoordeling van ons incassobureau

Incassobureaus worden op internet vaak beoordeeld met een aantal sterretjes op Trustpilot of Google. Hoe mooi is het om een echte getuigenis te ontvangen van een klant. Een klant die onze expertise en werkwijze hoog waardeert. Een echte warme douche.

Lees meer »

Klanten over Debiteurenbeheer Amsterdam

‘Ik werd door mijn klant volkomen genegeerd of hoorde argumenten waarbij de stoom uit mijn oren kwam. Ik ben steeds weer verbaasd dat het jullie wél lukt om tot een oplossing te komen en beveel jullie overal aan! Manager restaurant en conferentiecentrum’
‘Ook voor aannemers is communiceren met klanten soms lastig. Mijn klant wilde het meerwerk pertinent niet betalen en daar zocht ik hulp voor. Alles is tot op de bodem uitgezocht en in een keurige brief vervat, waarna betaling en excuses van mijn klant volgden. Daar leer ik ook weer van! Eigenaar aannemersbedrijf’
Open chat
Chat direct !
Hallo,
Hoe kan ik u helpen?