Incassopartner voor curatoren

Zoekt u een vakkundig incassobureau, dat ondernemend, transparant en persoonlijk is? Een incasso-specialist in de buurt, die graag met curatoren samenwerkt? Zodat u als curator ervan verzekerd kunt zijn dat wij alles uit de kast halen om rekeningen te vereffenen? Dan heeft u de juiste incassopartner gevonden in Straetus.

Straetus verzorgt succesvolle incasso in binnen- en buitenland

Of het nu gaat om een enkele vordering, of als u wilt dat wij de inning van een complete debiteurenportefeuille van een failliet bedrijf voor u uit handen nemen: Straetus staat daadkrachtig voor u klaar. In ruim dertig vestigingen, verspreid over heel Nederland.

Wist u dat wij daarnaast eigen vestigingen hebben in 13 landen? Bovendien zijn we verbonden met een wereldwijd netwerk van incassopartners. Ook voor het incasseren van vorderingen op debiteuren in het buitenland kunt u bij ons terecht.

Wij kunnen werken op basis van no cure, no pay. Zo voorkomt u kosten waar geen inkomsten tegenover staan. Er is geen rechter-commissaris die daar bezwaar tegen maakt.

Weet u dat wij u ook kunnen helpen met verhaalsonderzoeken? Overweegt u een gerechtelijke procedure te ondernemen tegen een partij, dan kunnen wij een verhaalsonderzoek op maat laten uitvoeren. Zowel op particulieren als bedrijven.  Zodat u weet wat de actuele activiteiten en verhaalsmogelijkheden zijn, vóórdat u een kostbare procedure start.

Wilt u vrijblijvend een afspraak maken, een vraag stellen, of direct uw incasso aan ons uitbesteden? Neem dan gerust contact op met uw incassopartner Andre de Bruin, op werkdagen tussen 08:30 en 17:00 uur via 088 – 044 00 68. Of stuur een e-mail naar amsterdam@straetus.nl.

Klanten over Debiteurenbeheer Amsterdam

‘Ik werd door mijn klant volkomen genegeerd of hoorde argumenten waarbij de stoom uit mijn oren kwam. Ik ben steeds weer verbaasd dat het jullie wél lukt om tot een oplossing te komen en beveel jullie overal aan! Manager restaurant en conferentiecentrum’
‘Ook voor aannemers is communiceren met klanten soms lastig. Mijn klant wilde het meerwerk pertinent niet betalen en daar zocht ik hulp voor. Alles is tot op de bodem uitgezocht en in een keurige brief vervat, waarna betaling en excuses van mijn klant volgden. Daar leer ik ook weer van! Eigenaar aannemersbedrijf’
Open chat
Chat direct !
Hallo,
Hoe kan ik u helpen?